1066405 movies 572119 celebrities 80009 trailers 18947 reviews
Kim Dotcom: Caught in the Web (2017)

Kim Dotcom: Caught in the Web (2017)

108 minutes EN Documentario
The most wanted man online.
The larger-than-life story of Kim Dotcom, the 'most wanted man online', is extraordinary enough, but the battle between Dotcom and the US Government and entertainment industry—being fought in New Zealand—is one that goes to the heart of ownership, privacy and piracy in the digital age.
CinePops rating:
- /10
0 votes
My rating:
Add to list

Production crew

Director of Photography
Director of Photography
Director of Photography
Director of Photography
Director of Photography
Director
Production companies: Decoding Pictures Limited, New Zealand Film Commission, Monsoon Pictures
Production countries: New Zealand

Keywords

Click on a keyword to see related movies

Similar movies to Kim Dotcom: Caught in the Web (2017)

If you like Kim Dotcom: Caught in the Web (2017), you might also like these movies. Similar movies are obtained using similar genres and topics.
Il vulcano: in fuga da Whakaari - The Volcano: Rescue from Whakaari (2022)
2022
Un attento esame dell'eruzione vulcanica di Whakaari/White Island del 2019 in cui 22 vite furono perse, il film racconta visceralmente un giorno in cui le persone comuni furono chiamate a fare cose straordinarie, collocando questo tragico evento nel contesto più ampio di natura, resilienza, e il potere della nostra umanità condivisa.
Primi Sull'Everest - Beyond The Edge (2013)
2013
Pooley vuole ricreare l'epica scalata del monte Everest del 1953, in cui Sir Edmund Hillary e Tenzing Norgay diventarono i primi a conquistare la vetta più alta del mondo. Il film utilizzerà filmati originali a colori, registrazioni vocali e fotografie del tempo e farà una drammatica ricreazione della scalata della più alta cima del mondo. Le riprese si terranno presso il monte Cook nell'isola del sud della Nuova Zelanda, e l'Everest.
TPB AFK - TPB AFK: The Pirate Bay - Away from Keyboard (2013)
2013
TPB AFK (The Pirate Bay: Away From Keyboard) è un documentario sul piccolo gruppo di tre Geek che hanno ridefinito il mondo della distribuzione dei file multimediali con la loro pagina, nata per hobby, The Pirate Bay. Come fecero Tiamo, un fanatico della birra e dell'hardware, Brokep un eco activista e Anakata - un hacker paranoico e libertino - a portare la Casa Bianca a minacciare il governo Svedese con sanzioni economiche? TPB AFK esplora il lato personare dei pirati più odiati da Hollywood.