Siblings Monroe (Monroe Mann) and Hilary (Crystal Arnette) have discovered that they have inherited a lake house and to make things even better, the famous horror author Stephen King is rumoured to live somewhere nearby. They decide to take their friends down to the lake house to check things out, only to find immediate resistance from all of the locals, who insist that King doesn't live in the area. Despite being completely unwelcome, they decide to stay and soon find that people are being killed one by one in a manner similar to several deaths in various Stephen King stories.
Un insegnante è il principale sospettato di un caso di pedofilia: sarebbe il responsabile di diversi omicidi e sevizie ai danni di minorenni. Un poliziotto è convinto della sua colpevolezza ma non riesce a dimostrarla, mentre il padre dell'ultima vittima ha ideato un piano perfetto per torturare il sospetto ed estorcergli la verità.
Sette amici neri vanno via per il fine settimana, solo per ritrovarsi intrappolati in una capanna con un assassino che ha una vendetta. Per rimanere in vita devono mettere alla prova la loro intelligenza e la conoscenza dei film horror contro l'assassino.