1066405 movies 572119 celebrities 80009 trailers 18947 reviews
Mountain Patrol - Battaglia in paradiso - Mountain Patrol (2004)

Mountain Patrol - Battaglia in paradiso (2004)

可可西里
Mountain Patrol
PG-13 85 minutes ZH Azione , Dramma
Ga Yu, giornalista di Pechino, vuole realizzare un servizio su alcuni volontari, che formano una squadra per proteggere le antilopi tibetane, principali prede dei cacciatori di frodo. Il suo scopo è quello di documentare la verità dei fatti, di conseguenza decide di accompagnare i volontari lungo il loro viaggio nel deserto. Man mano che trascorrono i giorni, il punto di vista di Ga Yu, inizialmente freddo e distaccato, si fa sempre più partecipe, sensibilizzato dagli incontri e dalla consapevolezza dell'importanza del suo compito...
CinePops rating:
- /10
0 votes
My rating:
Add to list

Production crew

Compositors
Original Music Composer
Director of Photography
Producer
Producer
Publicist
Publicist
Publicist
Production companies: Taihe Film Investment, Huayi Brothers Pictures, CP Film Production Asia, Columbia Pictures
Production countries: China, Hong Kong, United States of America
Budget: $1,200,000

Keywords

Click on a keyword to see related movies

Certificate:

PG-13 (Some material may be inappropriate for children under 13. Films given this rating may contain sexual content, brief or partial nudity, some strong language and innuendo, humor, mature themes, political themes, terror and/or intense action violence. However, bloodshed is rarely present. This is the minimum rating at which drug content is present.)

Similar movies to Mountain Patrol - Battaglia in paradiso - Mountain Patrol (2004)

If you like Mountain Patrol - Battaglia in paradiso - Mountain Patrol (2004), you might also like these movies. Similar movies are obtained using similar genres and topics.
La tigre e il dragone - Crouching Tiger, Hidden Dragon (2000)
8.5
2000
Li Mu Bai è un grande maestro conosciuto in tutta la Cina per le sue doti di guerriero e per la sua saggezza. Quando Perň decide di abbandonare la via della spada a favore di quella dell'amore, donando la sua arma "Il Destino Verde" ad un suo vecchio amico, questa viene rubata da un ladro misterioso che lo costringerà a tornare sul vecchio sentiero, affrontando il suo più antico nemico: Volpe di Giada.